Silniki ISUZU serii 6UW to sześciocylindrowe nowoczesne silniki wysokoprężne, które charakteryzują się przede wszystkim wysokimi osiągami, niskim zuzyciem paliwa oraz niską emisją spalin.
Lekkie i kompaktowe silniki ISUZU serii 6U i 6W o mocy 270 do 397 kW, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom konstrukcyjnym zapewniają wysoką niezawodność, trwałość, łatwą konserwację i niski poziom hałasu.

Model 6UZ1X

DANE TECHNICZNE

Model silnika

6UZ1X

Norma emisji spalin

Tier3 / StageIIIA

Interim Tier4 / StageIIIB

Charakterystyka silnika

4 suwowy, chłodzony cieczą, rzędowy

Układ rozrządu

Wałek rozrządu w głowicy

Typ ssania

Turbodoładowany

Typ wtrysku paliwa

Bezpośredni

Liczba cylindrów

6

Średnica x skok tłoka

120 x 145

Pojemość silnika dm3

9,839

Kolejność zapłonu

1 – 5 – 3 – 6 – 2 – 4

Wymiary zewnętrzne

Długość (mm)

1368

1368

Szerokość (mm)

1012

1067

Wysokość (mm)

1230

1293

Waga (kg)

840

900

Osiągi (silnik przemysłowy)

 

Moc (kW/ obr/min)

270 / 1950

270 / 2000

Moment obrot.  (Nm / obr/min)

1435 / 1500

1435 / 1500

System smarowania

Pełny, wymuszony, pod ciśnieniem

Ilość oleju silnikowego dm3

36

System chłodzenia

Obieg zamknięty, chłodzony cieczą, pod ciśnieniem

Ilość płynu chłodzącego dm3

22,5

Rozrusznik (V-kW)

24 – 5,0

Alternator (V-A)

24 – 50

 

Model 6WG1X

DANE TECHNICZNE

Model silnika

6WG1X

Norma emisji spalin

Tier3 / StageIIIA

Interim Tier4 / StageIIIB

Charakterystyka silnika

4 suwowy, chłodzony cieczą, rzędowy

Układ rozrządu

Wałek rozrządu w głowicy

Typ ssania

Turbodoładowany

Typ wtrysku paliwa

Bezpośredni

Liczba cylindrów

6

Średnica x skok tłoka

147 x 154

Pojemość silnika dm3

15,861

Kolejność zapłonu

1 – 5 – 3 – 6 – 2 – 4

Wymiary zewnętrzne

Długość (mm)

1775

1775

Szerokość (mm)

1010

1071

Wysokość (mm)

1333

1383

Waga (kg)

1150

1200

Osiągi (silnik przemysłowy)

 

Moc (kW/ obr/min)

397 / 1800

Moment obrot.  (Nm / obr/min)

2250 / 1800

System smarowania

Pełny, wymuszony, pod ciśnieniem

Ilość oleju silnikowego dm3

52

System chłodzenia

Obieg zamknięty, chłodzony cieczą, pod ciśnieniem

Ilość płynu chłodzącego dm3

36

Rozrusznik (V-kW)

24 – 7,0

Alternator (V-A)

24 – 50