Silniki ISUZU serii 6UW to sześciocylindrowe nowoczesne silniki wysokoprężne, które charakteryzują się przede wszystkim wysokimi osiągami, niskim zuzyciem paliwa oraz niską emisją spalin.
Lekkie i kompaktowe silniki ISUZU serii 6U i 6W o mocy 270 do 397 kW, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom konstrukcyjnym zapewniają wysoką niezawodność, trwałość, łatwą konserwację i niski poziom hałasu.
Model 6UZ1X
DANE TECHNICZNE |
|||
Model silnika |
6UZ1X |
||
Norma emisji spalin |
Tier3 / StageIIIA |
Interim Tier4 / StageIIIB |
|
Charakterystyka silnika |
4 suwowy, chłodzony cieczą, rzędowy |
||
Układ rozrządu |
Wałek rozrządu w głowicy |
||
Typ ssania |
Turbodoładowany |
||
Typ wtrysku paliwa |
Bezpośredni |
||
Liczba cylindrów |
6 |
||
Średnica x skok tłoka |
120 x 145 |
||
Pojemość silnika dm3 |
9,839 |
||
Kolejność zapłonu |
1 – 5 – 3 – 6 – 2 – 4 |
||
Wymiary zewnętrzne |
Długość (mm) |
1368 |
1368 |
Szerokość (mm) |
1012 |
1067 |
|
Wysokość (mm) |
1230 |
1293 |
|
Waga (kg) |
840 |
900 |
|
Osiągi (silnik przemysłowy) |
|||
Moc (kW/ obr/min) |
270 / 1950 |
270 / 2000 |
|
Moment obrot. (Nm / obr/min) |
1435 / 1500 |
1435 / 1500 |
|
System smarowania |
Pełny, wymuszony, pod ciśnieniem |
||
Ilość oleju silnikowego dm3 |
36 |
||
System chłodzenia |
Obieg zamknięty, chłodzony cieczą, pod ciśnieniem |
||
Ilość płynu chłodzącego dm3 |
22,5 |
||
Rozrusznik (V-kW) |
24 – 5,0 |
||
Alternator (V-A) |
24 – 50 |
Model 6WG1X
DANE TECHNICZNE |
|||
Model silnika |
6WG1X |
||
Norma emisji spalin |
Tier3 / StageIIIA |
Interim Tier4 / StageIIIB |
|
Charakterystyka silnika |
4 suwowy, chłodzony cieczą, rzędowy |
||
Układ rozrządu |
Wałek rozrządu w głowicy |
||
Typ ssania |
Turbodoładowany |
||
Typ wtrysku paliwa |
Bezpośredni |
||
Liczba cylindrów |
6 |
||
Średnica x skok tłoka |
147 x 154 |
||
Pojemość silnika dm3 |
15,861 |
||
Kolejność zapłonu |
1 – 5 – 3 – 6 – 2 – 4 |
||
Wymiary zewnętrzne |
Długość (mm) |
1775 |
1775 |
Szerokość (mm) |
1010 |
1071 |
|
Wysokość (mm) |
1333 |
1383 |
|
Waga (kg) |
1150 |
1200 |
|
Osiągi (silnik przemysłowy) |
|||
Moc (kW/ obr/min) |
397 / 1800 |
||
Moment obrot. (Nm / obr/min) |
2250 / 1800 |
||
System smarowania |
Pełny, wymuszony, pod ciśnieniem |
||
Ilość oleju silnikowego dm3 |
52 |
||
System chłodzenia |
Obieg zamknięty, chłodzony cieczą, pod ciśnieniem |
||
Ilość płynu chłodzącego dm3 |
36 |
||
Rozrusznik (V-kW) |
24 – 7,0 |
||
Alternator (V-A) |
24 – 50 |