Silniki ISUZU serii 6H to sześciocylindrowe nowoczesne silniki wysokoprężne, które charakteryzują się przede wszystkim wysokimi osiągami, niskim zuzyciem paliwa oraz niską emisją spalin.
Lekkie i kompaktowe silniki ISUZU serii 6B o mocy 210 kW, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom konstrukcyjnym zapewniają wysoką niezawodność, trwałość, łatwą konserwację i niski poziom hałasu.
Model 6HK1X
DANE TECHNICZNE |
|||
Model silnika |
6HK1X |
||
Norma emisji spalin |
Tier3 / StageIIIA |
Interim Tier4 / StageIIIB |
|
Charakterystyka silnika |
4 suwowy, chłodzony cieczą, rzędowy |
||
Układ rozrządu |
Wałek rozrządu w głowicy |
||
Typ ssania |
Turbodoładowany |
||
Typ wtrysku paliwa |
Bezpośredni |
||
Liczba cylindrów |
6 |
||
Średnica x skok tłoka |
115 x 125 |
||
Pojemość silnika dm3 |
7,790 |
||
Kolejność zapłonu |
1 – 5 – 3 – 6 – 2 – 4 |
||
Wymiary zewnętrzne |
Długość (mm) |
1222 |
1222 |
Szerokość (mm) |
772 |
919 |
|
Wysokość (mm) |
1074 |
1111 |
|
Waga (kg) |
630 |
630 |
|
Osiągi (silnik przemysłowy) |
|||
Moc (kW/ obr/min) |
212 / 2000 |
210 / 1900 |
|
Moment obrot. (Nm / obr/min) |
1125 / 1500 |
1080 / 1500 |
|
System smarowania |
Pełny, wymuszony, pod ciśnieniem |
||
Ilość oleju silnikowego dm3 |
38 |
||
System chłodzenia |
Obieg zamknięty, chłodzony cieczą, pod ciśnieniem |
||
Ilość płynu chłodzącego dm3 |
14,5 |
16 |
|
Rozrusznik (V-kW) |
24 – 5,0 |
||
Alternator (V-A) |
24 – 90 |