Silniki ISUZU serii 4J to czterocylindrowe nowoczesne silniki wysokoprężne, które charakteryzują się przede wszystkim wysokimi osiągami, niskim zuzyciem paliwa oraz niską emisją spalin. Lekkie i kompaktowe silniki ISUZU serii 4J o mocy od 20 do 65 kW, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom konstrukcyjnym zapewniają wysoką niezawodność, trwałość, łatwą konserwacje i niski poziom hałasu.
Model 4JG1, 4JG1T
DANE TECHNICZNE |
|||
Model silnika |
4JG1 |
4JG1T |
|
Norma emisji spalin |
Tier2 / StageII |
||
Charakterystyka silnika |
4 suwowy, chłodzony cieczą, rzędowy |
||
Układ rozrządu |
Wałek rozrządu w głowicy cylindrów |
||
Typ ssania |
Wolnossący |
Turbodałodowany |
|
Typ wtrysku paliwa |
Bezpośredni |
||
Liczba cylindrów |
4 |
||
Średnica x skok tłoka |
95,4 x 107 |
||
Pojemość silnika dm3 |
2,059 |
||
Kolejność zapłonu |
1 – 3 – 4 – 2 |
||
Wymiary zewnętrzne |
Długość (mm) |
812 |
812 |
Szerokość (mm) |
569 |
596 |
|
Wysokość (mm) |
779 |
779 |
|
Waga (kg) |
244 |
256 |
|
Osiągi (silnik przemysłowy) |
|||
Moc (kW/ obr/min) |
46,3 / 2600 |
62,5 / 2500 |
|
Moment obrot. (Nm / obr/min) |
195 / 1800 |
262,8 / 1800 |
|
System smarowania |
Pełny, wymuszony, pod ciśnieniem |
||
Ilość oleju silnikowego dm3 |
9,2 |
||
System chłodzenia |
Obieg zamknięty, chłodzony cieczą, pod ciśnieniem |
||
Ilość płynu chłodzącego dm3 |
4,5 |
||
Rozrusznik (V-kW) |
12 – 2,2 |
||
Alternator (V-A) |
12 - 50 |
Model 4JG2
DANE TECHNICZNE |
||
Model silnika |
4JG2 |
|
Norma emisji spalin |
StageII |
|
Charakterystyka silnika |
4 suwowy, chłodzony cieczą, rzędowy |
|
Układ rozrządu |
Górnozaworowy |
|
Typ ssania |
Wolnossący |
|
Typ wtrysku paliwa |
Bezpośredni |
|
Liczba cylindrów |
4 |
|
Średnica x skok tłoka |
95,4 x 107 |
|
Pojemość silnika dm3 |
3,059 |
|
Kolejność zapłonu |
1 – 3 – 4 – 2 |
|
Wymiary zewnętrzne |
Długość (mm) |
721 |
Szerokość (mm) |
553 |
|
Wysokość (mm) |
730 |
|
Waga (kg) |
244 |
|
Osiągi (silnik przemysłowy) |
||
Moc (kW/ obr/min) |
46 / 2450 |
|
Moment obrot. (Nm / obr/min) |
191 / 1700 |
|
System smarowania |
Pełny, wymuszony, pod ciśnieniem |
|
Ilość oleju silnikowego dm3 |
9,2 |
|
System chłodzenia |
Obieg zamknięty, chłodzony cieczą, pod ciśnieniem |
|
Ilość płynu chłodzącego dm3 |
4,5 |
|
Rozrusznik (V-kW) |
12 – 2,2 |
|
Alternator (V-A) |
12 - 35 |
Model 4JJ1T, 4JJ1X
DANE TECHNICZNE |
|||||
Model silnika |
4JJ1T |
4JJ1X |
|||
Norma emisji spalin |
Tier3 / StageIIIA |
Tier4 / StageIIIB |
Tier3 / StageIIIA |
Tier4 / StageIIIB |
|
Charakterystyka silnika |
4 suwowy, chłodzony cieczą, rzędowy |
||||
Układ rozrządu |
Wałek rozrządu w głowicy cylindrów |
||||
Typ ssania |
Turbodałodowany |
||||
Typ wtrysku paliwa |
Bezpośredni |
||||
Liczba cylindrów |
4 |
||||
Średnica x skok tłoka |
95,4 x 104,9 |
||||
Pojemość silnika dm3 |
2,999 |
||||
Kolejność zapłonu |
1 – 3 – 4 – 2 |
||||
Wymiary zewnętrzne |
Długość (mm) |
952 |
886 |
899 |
899 |
Szerokość (mm) |
748 |
757 |
747 |
823 |
|
Wysokość (mm) |
847 |
762 |
816 |
845 |
|
Waga (kg) |
337 |
322 |
328 |
342 |
|
Osiągi (silnik przemysłowy) |
|||||
Moc (kW/ obr/min) |
61 / 2500 |
52 / 2000 |
95 / 2500 |
95 / 2200 |
|
Moment obrot. (Nm / obr/min) |
280 / 1800 |
255 / 1500 |
408/2000 |
420 / 1800 |
|
System smarowania |
Pełny, wymuszony, pod ciśnieniem |
||||
Ilość oleju silnikowego dm3 |
15,0 |
||||
System chłodzenia |
Obieg zamknięty, chłodzony cieczą, pod ciśnieniem |
||||
Ilość płynu chłodzącego dm3 |
6 |
||||
Rozrusznik (V-kW) |
12 – 2,5 |
||||
Alternator (V-A) |
12 - 110 |