Silniki ISUZU serii 6B to sześciocylindrowe nowoczesne silniki wysokoprężne, które charakteryzują się przede wszystkim wysokimi osiągami, niskim zuzyciem paliwa oraz niską emisją spalin.
Lekkie i kompaktowe silniki ISUZU serii 6B o mocy od 45 do 133 kW, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom konstrukcyjnym zapewniają wysoką niezawodność, trwałość, łatwą konserwację i niski poziom hałasu.
Model 6BG1 6BG1T 6BG1TC
DANE TECHNICZNE |
||||
Model silnika |
6BG1 |
6BG1T |
6BG1TC |
|
Norma emisji spalin |
Tier1 / StageI |
Tier2 / StageII |
||
Charakterystyka silnika |
4 suwowy, chłodzony cieczą, rzędowy |
|||
Układ rozrządu |
Górnozaworowy |
|||
Typ ssania |
Wolnossący |
Turbodoładowany |
||
Typ wtrysku paliwa |
Bezpośredni |
|||
Liczba cylindrów |
6 |
|||
Średnica x skok tłoka |
105 x 125 |
|||
Pojemość silnika dm3 |
6,494 |
|||
Kolejność zapłonu |
1 – 5 – 3 – 6 – 2 – 4 |
|||
Wymiary zewnętrzne |
Długość (mm) |
1201 |
1201 |
1201 |
Szerokość (mm) |
691 |
694 |
722 |
|
Wysokość (mm) |
875 |
949 |
971 |
|
Waga (kg) |
465 |
490 |
489 |
|
Osiągi (silnik przemysłowy) |
||||
Moc (kW/ obr/min) |
85,3 / 2500 |
121,6 / 2200 |
132,3 / 2200 |
|
Moment obrot. (Nm / obr/min) |
392,3 / 1500 |
553,6 / 1800 |
637 / 1800 |
|
System smarowania |
Pełny, wymuszony, pod ciśnieniem |
|||
Ilość oleju silnikowego dm3 |
20 |
21,5 |
||
System chłodzenia |
Obieg zamknięty, chłodzony cieczą, pod ciśnieniem |
|||
Ilość płynu chłodzącego dm3 |
12 |
|||
Rozrusznik (V-kW) |
12 – 2,5 |
|||
Alternator (V-A) |
12 – 60 |