Silniki ISUZU serii 4J to czterocylindrowe nowoczesne silniki wysokoprężne, które charakteryzują się przede wszystkim wysokimi osiągami, niskim zuzyciem paliwa oraz niską emisją spalin.
Lekkie i kompaktowe silniki ISUZU serii 4J o mocy od 20 do 65 kW, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom konstrukcyjnym zapewniają wysoką niezawodność, trwałość, łatwą konserwacje i niski poziom hałasu.
Model 4LE1, 4LE1T
DANE TECHNICZNE |
||||
Model silnika |
4LE1 |
4LE1T |
||
Norma emisji spalin |
Tier2 / StageII |
Interim Tier4 / StageIIIA |
||
Charakterystyka silnika |
4 suwowy, chłodzony cieczą, rzędowy |
|||
Układ rozrządu |
Górnozaworowy |
|||
Typ ssania |
Wolnossący |
Turbodoładowany |
||
Typ wtrysku paliwa |
Pośredni |
|||
Liczba cylindrów |
4 |
|||
Średnica x skok tłoka |
85 x 96 |
|||
Pojemość silnika dm3 |
2,179 |
|||
Kolejność zapłonu |
1 – 3 – 4 – 2 |
|||
Wymiary zewnętrzne |
Długość (mm) |
747 |
696 |
772 |
Szerokość (mm) |
488 |
523 |
507 |
|
Wysokość (mm) |
602 |
603 |
738 |
|
Waga (kg) |
150 |
170 |
190 |
|
Osiągi (silnik przemysłowy) |
||||
Moc (kW/ obr/min) |
39 / 300 |
35,9 / 2600 |
45 / 250 |
|
Moment obrot. (Nm / obr/min) |
139 / 1800 |
140 / 1800 |
180 / 1800 |
|
System smarowania |
Pełny, wymuszony, pod ciśnieniem |
|||
Ilość oleju silnikowego dm3 |
8,1 |
8,4 |
10,4 |
|
System chłodzenia |
Obieg zamknięty, chłodzony cieczą, pod ciśnieniem |
|||
Ilość płynu chłodzącego dm3 |
2,8 |
|||
Rozrusznik (V-kW) |
12 – 1,8 |
12 – 2,0 |
12 – 2,2 |
|
Alternator (V-A) |
12 – 35 |
12 – 35 |
12 – 50 |
Model 4LE2, 4LE2X
DANE TECHNICZNE |
||||||||
Model silnika |
4LE2 |
4LE2X |
||||||
Norma emisji spalin |
Tier2 / StageII |
Interim Tier4 / StageIIIA |
Tier4 / StageIIIB |
|||||
Charakterystyka silnika |
4 suwowy, chłodzony cieczą, rzędowy |
|||||||
Układ rozrządu |
Górnozaworowy |
|||||||
Typ ssania |
Wolnossący |
Turbodoładowany |
||||||
Typ wtrysku paliwa |
Bezpośredni |
|||||||
Liczba cylindrów |
4 |
|||||||
Średnica x skok tłoka |
85 x 96 |
|||||||
Pojemość silnika dm3 |
2,179 |
|||||||
Kolejność zapłonu |
1 – 3 – 4 – 2 |
|||||||
Wymiary zewnętrzne |
Długość (mm) |
753 |
665 |
725 |
739 |
|||
Szerokość (mm) |
488 |
498 |
530 |
601 |
||||
Wysokość (mm) |
602 |
602 |
737 |
771 |
||||
Waga (kg) |
150 |
160 |
199 |
217 |
||||
Osiągi (silnik przemysłowy) |
||||||||
Moc (kW/ obr/min) |
38,1 / 3000 |
35,1 / 2700 |
43 / 2200 |
43 / 2000 |
||||
Moment obrot. (Nm / obr/min) |
140 / 2250 |
138,3 / 2000 |
215 / 1600 |
215 / 1800 |
||||
System smarowania |
Pełny, wymuszony, pod ciśnieniem |
|||||||
Ilość oleju silnikowego dm3 |
8,1 |
8,4 |
10,4 |
11 |
||||
System chłodzenia |
Obieg zamknięty, chłodzony cieczą, pod ciśnieniem |
|||||||
Ilość płynu chłodzącego dm3 |
2,8 |
2,8 |
4,3 |
4,1 |
||||
Rozrusznik (V-kW) |
12 – 2,0 |
12 – 2,0 |
24 – 3,2 |
24 – 3,2 |
||||
Alternator (V-A) |
12 – 35 |
12 – 35 |
24 - 30 |
24 – 50 |