Silniki ISUZU serii 4J to czterocylindrowe nowoczesne silniki wysokoprężne, które charakteryzują się przede wszystkim wysokimi osiągami, niskim zuzyciem paliwa oraz niską emisją spalin.
Lekkie i kompaktowe silniki ISUZU serii 4J o mocy od 20 do 65 kW, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom konstrukcyjnym zapewniają wysoką niezawodność, trwałość, łatwą konserwacje i niski poziom hałasu.

Model 4LE1, 4LE1T

DANE TECHNICZNE

Model silnika

4LE1

4LE1T

Norma emisji spalin

Tier2 / StageII

Interim Tier4 / StageIIIA

Charakterystyka silnika

4 suwowy, chłodzony cieczą, rzędowy

Układ rozrządu

Górnozaworowy

Typ ssania

Wolnossący

Turbodoładowany

Typ wtrysku paliwa

Pośredni

Liczba cylindrów

4

Średnica x skok tłoka

85 x 96

Pojemość silnika dm3

2,179

Kolejność zapłonu

1 – 3 – 4 – 2

Wymiary zewnętrzne

Długość (mm)

747

696

772

Szerokość (mm)

488

523

507

Wysokość (mm)

602

603

738

Waga (kg)

150

170

190

Osiągi (silnik przemysłowy)

 

Moc (kW/ obr/min)

39 / 300

35,9 / 2600

45 / 250

Moment obrot.  (Nm / obr/min)

139 / 1800

140 / 1800

180 / 1800

System smarowania

Pełny, wymuszony, pod ciśnieniem

Ilość oleju silnikowego dm3

8,1

8,4

10,4

System chłodzenia

Obieg zamknięty, chłodzony cieczą, pod ciśnieniem

Ilość płynu chłodzącego dm3

2,8

Rozrusznik (V-kW)

12 – 1,8

12 – 2,0

12 – 2,2

Alternator (V-A)

12 – 35

12 – 35

12 – 50

 

Model 4LE2, 4LE2X

DANE TECHNICZNE

Model silnika

4LE2

4LE2X

Norma emisji spalin

Tier2 / StageII

Interim Tier4 / StageIIIA

Tier4 / StageIIIB

Charakterystyka silnika

4 suwowy, chłodzony cieczą, rzędowy

Układ rozrządu

Górnozaworowy

Typ ssania

Wolnossący

Turbodoładowany

Typ wtrysku paliwa

Bezpośredni

Liczba cylindrów

4

Średnica x skok tłoka

85 x 96

Pojemość silnika dm3

2,179

Kolejność zapłonu

1 – 3 – 4 – 2

Wymiary zewnętrzne

Długość (mm)

753

665

725

739

Szerokość (mm)

488

498

530

601

Wysokość (mm)

602

602

737

771

Waga (kg)

150

160

199

217

Osiągi (silnik przemysłowy)

 

Moc (kW/ obr/min)

38,1 / 3000

35,1 / 2700

43 / 2200

43 / 2000

Moment obrot.  (Nm / obr/min)

140 / 2250

138,3 / 2000

215 / 1600

215 / 1800

System smarowania

Pełny, wymuszony, pod ciśnieniem

Ilość oleju silnikowego dm3

8,1

8,4

10,4

11

System chłodzenia

Obieg zamknięty, chłodzony cieczą, pod ciśnieniem

Ilość płynu chłodzącego dm3

2,8

2,8

4,3

4,1

Rozrusznik (V-kW)

12 – 2,0

12 – 2,0

24 – 3,2

24 – 3,2

Alternator (V-A)

12 – 35

12 – 35

24 - 30

24 – 50