Silniki ISUZU serii 4B to czterocylindrowe nowoczesne silniki wysokoprężne, które charakteryzują się przede wszystkim wysokimi osiągami, niskim zuzyciem paliwa oraz niską emisją spalin.
Lekkie i kompaktowe silniki ISUZU serii 4B o mocy od 45 do 92 kW, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom konstrukcyjnym zapewniają wysoką niezawodność, trwałość, łatwą konserwację i niski poziom hałasu.
Model 4BG1 4BG1T
DANE TECHNICZNE |
||||
Model silnika |
4BG1 |
4BG1T |
||
Norma emisji spalin |
Tier1 / StageI |
Tier2 / StageII |
||
Charakterystyka silnika |
4 suwowy, chłodzony cieczą, rzędowy |
|||
Układ rozrządu |
Górnozaworowy |
|||
Typ ssania |
Wolnossący |
Turbodoładowany |
||
Typ wtrysku paliwa |
Bezpośredni |
|||
Liczba cylindrów |
4 |
|||
Średnica x skok tłoka |
105 x 125 |
|||
Pojemość silnika dm3 |
4,329 |
|||
Kolejność zapłonu |
1 – 3 – 4 – 2 |
|||
Wymiary zewnętrzne |
Długość (mm) |
935 |
935 |
|
Szerokość (mm) |
672 |
666 |
||
Wysokość (mm) |
827 |
930 |
||
Waga (kg) |
354 |
360 |
||
Osiągi (silnik przemysłowy) |
||||
Moc (kW/ obr/min) |
62,4 / 2500 |
91,7 / 2500 |
||
Moment obrot. (Nm / obr/min) |
275 / 1600 |
387 / 2000 |
||
System smarowania |
Pełny, wymuszony, pod ciśnieniem |
|||
Ilość oleju silnikowego dm3 |
13,2 |
|||
System chłodzenia |
Obieg zamknięty, chłodzony cieczą, pod ciśnieniem |
|||
Ilość płynu chłodzącego dm3 |
8,5 |
|||
Rozrusznik (V-kW) |
12 – 2,5 |
|||
Alternator (V-A) |
12 – 60 |