Trwałość i niezawodność w ekstremalnie trudnych warunkach. To cechy silników ISUZU użytkowanych przez japońskie wyprawy naukowe na Antarktydę.
Solidny Partner na biegunie południowym
ISUZU to synonim jakości w silnikach diesla. Dlatego już od 1956 roku silniki ISUZU na stałe zagościły na japońskiej stacji naukowej na biegunie południowym.
W roku 1955 japoński rząd wybrał silniki ISUZU jako jednostki napędowe do wszystkich pojazdów śnieżnych i generatorów, które są użytkowane przez japońskie wyprawy na Antarktydę. ISUZU, w celu zapewnienia sprawnej i bezawaryjne pracy silników i pojazdów wysyła na Antarktydę wysoko kwalifikowanych specjalistów i inżynierów.
Silniki pracują w ekstermalnie trudnych warunkach.Średnia temperatura w ciągu roku na kontynencie Antraktydy to -30 ° C, panuje bardzo niskie ciśnienie atmosferyczne. Silny wiatr i zamiecie śnieżne występują prawie codziennie. Wszystkie aspekty codziennego życia i pracy badawczej członków ekspedycji, zależą od właściwej pracy silników wysokoprężnych ISUZU.
Pojazdy śnieżne potrzebują silników wysokoprężnych, spełniających rygorystyczne normy, ponieważ poruszają się w bardzo trudnych warunkach atmosferycznych
rozszerzonym zakresie w ciężkim klimacie.
13,7-litrowy diesel 6RB1z turbodoładowaniem został zamontowany na dużych pojazdach śnieżnych do stosowanych na obszarach o wysokości do 3800 metrów nad poziomem morza i temperaturze, która spada do -80 ° C.
Generatory w bazie są wyposażone w silniki ISUZU wytwarzają energię elektryczną dla urządzeń obserwacyjnych, ogrzewania pomieszczeń, gotowania, topnienia lodu do puzyskaniawody itp..
ISUZU jest bardzo dumne ze swojej długiej historii, w której firma,jej inżynierowie i produkty odgrywają ważną rolę we wspieraniu życia ludzi, którzy pracują na Antarktydzie, traktując ją jako dowód doskonałej niezawodności i trwałości silników ISUZU.