Trwałość i niezawodność w ekstremalnie trudnych warunkach. To cechy silników ISUZU użytkowanych przez japońskie wyprawy naukowe na Antarktydę.

Isuzu na AntarktydzieIsuzu na AntarktydzieIsuzu na AntarktydzieIsuzu na Antarktydzie

 

Solidny Partner na biegunie południowym

ISUZU to synonim jakości w silnikach diesla. Dlatego już od 1956 roku silniki ISUZU na stałe zagościły na japońskiej stacji naukowej na biegunie południowym.

W roku 1955 japoński rząd wybrał silniki ISUZU jako jednostki napędowe do wszystkich pojazdów śnieżnych i generatorów, które są użytkowane przez japońskie wyprawy na Antarktydę. ISUZU, w celu zapewnienia sprawnej i bezawaryjne pracy silników i pojazdów wysyła na Antarktydę wysoko kwalifikowanych specjalistów i inżynierów.
Silniki pracują w ekstermalnie trudnych warunkach.Średnia temperatura w ciągu roku na kontynencie Antraktydy to -30 ° C, panuje bardzo niskie ciśnienie atmosferyczne. Silny wiatr i zamiecie śnieżne występują prawie codziennie. Wszystkie aspekty codziennego życia i pracy badawczej członków ekspedycji, zależą od właściwej pracy silników wysokoprężnych ISUZU.

Pojazdy śnieżne potrzebują silników wysokoprężnych, spełniających rygorystyczne normy, ponieważ poruszają się w bardzo trudnych warunkach atmosferycznych
rozszerzonym zakresie w ciężkim klimacie.
13,7-litrowy diesel 6RB1z turbodoładowaniem został zamontowany na dużych pojazdach śnieżnych do stosowanych na obszarach o wysokości do 3800 metrów nad poziomem morza i temperaturze, która spada do -80 ° C.

Generatory w bazie są wyposażone w silniki ISUZU wytwarzają energię elektryczną dla urządzeń obserwacyjnych, ogrzewania pomieszczeń, gotowania, topnienia lodu do puzyskaniawody itp..

ISUZU jest bardzo dumne ze swojej długiej historii, w której firma,jej inżynierowie i produkty odgrywają ważną rolę we wspieraniu życia ludzi, którzy pracują na Antarktydzie, traktując ją jako dowód doskonałej niezawodności i trwałości silników ISUZU.